Avslutning för kyrkansbarntimmar

Igår när jag vågat väcka Lucinda så käkade vi en baota frukost, sen åkte vi upp på byn så var vi ute på en låååååång promenad med Ida. Det var jätte mysigt, sen när hon vaknade satt vi och gullade med henne.

Åkte hem så fick hon kolla på Twilight igen, lovade henne det igår kväll. Samtidigt som jag gjorde lite Jesus analys.
Skjutsade hem henne efter det så åkte jag ner till syster, en snabbis upp på byn och skjutsa martina, och sen ner till Sis igen. Var dä rätt länge och flätade sagas hår och sådär så hon kan vara prinsessa idag.

Gick och la mig super tidigt, läste massa ur boken och drömde konstiga drömmar. Som vanligt

Idag ska jag upp till Malmtorget och träffa syskonen plus barnen, det är avslutning för kyrkans barntimmar och det kommer en mini circus dit. Ska nog träffa Cinda en sväng också.

NÄSTA HELG ÄR DET STUDENTKRYSSNING. måste komma ihåg att skriva ut mitt kvitto goood dammmettt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt med mini cirkus.. =) Hoppas att de inte regnar på er bara.

Ja just de, det är ju nästa helg, hihi..



Det har varit lungt och skönt i helgen. =)



Kram

2009-05-10 @ 11:16:44
Postat av: CissiLalia

bodil bodil bodil bodi.. haha hon e helt vansinnigt virrig men sådär pinsamt skoj ändå. djuren e ju duktiga ändå haha

2009-05-10 @ 11:22:53
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0