Färjan 2

Igår satt jag och kollde på Färjan samtidigt som jag la över bilder till externa! Så kommer pappa och sätter sig på soffan.
-Kollar du på färjan?
- Aa. ( tittar ner i datorn)
- Men duuu, där gick ju Jonas och Henke förbi.

Jahopp, haha ringde martina direkt, dom kan ju spola tillbaka på sin tv, och man vet ju inte riktigt om pappa skulle ha rätt. Men se på fan, det hade han. Nu sitter jag här och ska egentligen stå vid tåget, men gud vad jag är lat, tar en buss kvart över 10 istället. Då kommer jag till skolan typ precis när jag ska vara där. Har iaf letat upp klippet på internet, man hör verkligen långt innan att dom kommer på skrattet!

hahahaha.


Nej om man ska ta och chilla lite, plocka ur data väskan och sådär, undra om jag orkar lämna in datorn idag?
Ikväll blir det grillning i stadsparken 17.00 med klassen. Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0