Helgen bestod av sol.

Hade världens värsta väckning igår, jag lovar!
Jag och Lucinda låg och sov men sen öppnar vi ögonen båda två samtidigt, och då ligger vi öga mot öga och hör ett konstigt ljud. Efter en liten stund sa jag jag "dörrklockan" och Lucinda tar på sig täcket och smyger ut i hallen, ungefär samtidigt som hon gör det börjar personen som ringer på lyfta på brevinkastet. Lucinda som är helt skräckslagen kommer in till mig igen, och jag går också upp. Vi fattar ingenting och vet inte vad vi ska göra, sen ropar Lucinda "Vem äree?" då hör man " jaa men de är ju mamma".
Hon skrämde verkligen upp oss, men de kunde man ha roligt åt sen.

Vi gick upp på en gång i stort sett, satte oss på balkongen och sola. När solen försvann skulle vi gå upp och käka glass, men mjukglassen var slut. Så det blev mat på grillen istället, när vi åt den gick vi iväg mot olovsvallen. Kopparberg vann och de var skönt att sitta ute lite i solen. Sen gick vi hem till mig och sola tillslut hamna vi på gärdet igen där vi tog de lugnt med musik och tv.
Hon skulle vara i ställdalen vid 8 så vi halv sju skjutsade hon hem mig på moppen, hon körde som en tok.

Kvällen spenderades på lite olika ställen med festligheter och sådant. Blev en sen kväll och en tidig morgon.
Upp på grillen med systrarna Magnusson och sen vart med Josan hela dagen. Hon åker till Visingsö på Onsdag och kommer hem i Augusti, när jag har flyttat - om jag dock inte bor kvar i örebro, får de äre rätt chill.

Nu ska jag träffa Veronica, eller ja först ska jag kolla lite på naturkunskaps uppgiften. Har inte fått ett skit gjort på heeeela helgen.


Kommentarer
Postat av: Cinda

Haha, dessutom så kikade hon ju in i brevinkastet! ;p fast mammas väckning slår ju inte det andra vi gjorde, det som vi aldrig ska berätta för någon, HAHA! ;p <3

2009-05-03 @ 18:50:42
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0