Historia + Mediek.

Dagen började med film, och eftersom Biggans dator är lite halvknas så fick min dator bli den som användes. Så nu har alla sett min fina bakgrundsbil. Kortet på min leksandsmatchtröja som Jesper skrivit på.

Filmen var bra och de är alltid roligt att kolla på en bra film i två timmar och sen diskutera den i en halvtimme. Känns underbart skönt att jag ligger i fas med historian, och ännu skönare känns det efter andra lektionen vi hade idag, mediekommunikation. Jag gjorde iordning talet som legat sen i höstas sen läste jag upp det för Jocke och Daniel, daniel hade också sitt tal kvar. Skön skönt att ligga i fas i ännu en lektion, tänkte göra iordning labrapporten i Naturkunskap idag så har jag ett till ämne jag ligger i fas i, sen äre bara att köra stenhårt i helgen på Jesus och samhäll! Jag ska klara det!

Fick skjuts hem från Victor aka mupp idag, han fick körkort igår. Grattis grattis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0