I ställdalen

Sitter hemma i Lucys andra hem, hur fint hus som helst verkligen. Vi har gjort fruktsallad och käkat jordgubbar, hon käkade grädde också, hur äckligt är inte de hihi.

Har haft en riktigt mysig kväll med skratt och guitarhero, spelat trummor har vi också gjort. Och jag har sjungit en låt också. Käkade nyss lite kvällsmat, mackor och stekt ägg. Nu ska Lucy spela någon låt till sen ska vi lägga oss, orkar inte åka hem i en bil som jag knappt fattar hur man kör, vadå tjoken liksom? mhm, aja hoppas jag kommer härifrån imorgon. Är verkligen mitt ute i skogen ;D

Nej, tillbaka till att gnutta på tvn, som förövrigt är skit stor!

Kommentarer
Postat av: lucindae

jag älskar grädde, haha! Och tv;n är inte så stor efter ett tag! ;p

2009-05-21 @ 16:28:01
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0