Jag känner mig duktig.

Jag vet inte varför, men på något vänster så lyfts saker från mina axlar hela tiden. Som jag sa tidigare kom jag i fas med mediek idag, förra veckan med historian och idag har jag gjort den sista saken i naturkunskapen. Ni förstår inte hur skönt det känns.

Har haft betyg snack med Biggan, ligger på VG i historia och får jag till de sista i samhäll så blir det VG där också, hon tror på mig och det känns jätte bra. Joakim som jag har i mediek glömmer jämt bort att jag vill ha betygsnack, men det känns bra även där. Veronica sa det att om jag gör ett bra jobb på labrapporterna så blir det förhoppningsvis VG i den kursen också.

Har kommit igång med jesus analysen och förstår nu hur jag ska göra, tack vare söta tess.

Imorn blir det matte och samhäll/jesus analys. på fredag blir det matte och samma sak igen och på kvällen ska jag träffa Lucinda, awesome. det är gangshta ;)


Kommentarer
Postat av: lucindae

haha, mitt favvo ord ; awesome! (Med ditt söta uttalande också ;p) <3

2009-05-06 @ 23:14:24
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0