Josan åker till Visingsö

Ja, idag är dagen då Josan åker till Visingsö, hon kommer hem i Augusti. Men vart bor jag då? det vet man inte.
Åkte hem igår för att ha en mysmiddag med Josan och Lucinda. Lucinda och Henrik kom och hämta mig vid station så åkte vi och handlade, tacos blev det. Mums, det var riktigt länge sen.
Vid runt 6 kom vi till Josan, satt och snackade skit och hade allmänt trevligt, en av dom roligaste kvällarna på länge. Förstår inte hur man kan komma så nära två personer efter en sån kort tid. Känns konstigt men samtidigt riktigt riktigt bra!

Sen blev det Desperata, men eftersom jag inte är den som följer det så satt jag faktiskt och gjorde lite Jesus Analys, duktigt av mig, jag vet. Sen pallrade vi oss hem. Somnade rätt sent och det var lite jobbigt att gå upp imorse. Lucindas mammas karl fick skjutsa mig till station imorse.
Träffade på Kajsa vid station och det är alltid lika roligt att träffa henne.

Nu ska jag göra mig redo för att kolla på en lång film som handlar om någonting på 1800-talet och sedan diskutera den, tror jag ska hämta in en soffa så jag får sitta skönt!

Kommentarer
Postat av: lucindae

Linn, du är en av dom bästa människorna jag vet! Och jag håller helt med dig, det är helt galet att vi kommit varandra så nära på så kort tid! Men du fick mig att asgarva, och det vet du att jag inte gjort på bra länge efter allt som hänt. Du och josan är sjukt bra! Syns på fredag hjärtat! <3

2009-05-06 @ 14:22:13
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0