Klassråd

Malin öppnade just dörren och sa att vi har klassråd, sitter i ett grupprum lite för mig själv och har gjort de sen imorse när jag kom in. Åkte in med Annsofie. Slapp tåg och buss, mycket välbehövt. Gjorde klart Jesus Analysen nu på morgonen, vilken grej. Hur skönt känns det inte nu liksom, helt jävla underbart.

Igår träffade jag syskonen och sa hejdå till dem, ska ju inte hem på hur länge som helst känns det som.
Sen åkte jag till Johanna och satt där i röken, sen kom Luci (Lucinda) och jag hade brått hem och vi var tvugna att gå över till Penki med bröd och sådär. Det blev att vi satte oss nere hos henne och snacka en stund. Haha, vi satt som små tjejor och fnissade och hade oss.

Nu ska jag gå in till klassrådet. sen göra klart naturkunskapen, för att sedan bita i Samhäll.

Kommentarer
Postat av: lucindae

Tre saker. Ett ; Lucy ser bättre ut, haha.. Två ; Penki? HAHAHAH, snacka om att vi umgåts för mkt ;p Tre ; kommer sakna dig gumman , nu när vi inte ses på länge :( <3

2009-05-11 @ 23:10:08
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0