Måndag

Vaknade av klockan imorse och var inte alls så utvilad som jag trodde jag skulle vara. Somnade vid tio igår och hade sovmorgon till åtta, men har varit trött hela dagen ändå.
Skolan gick bra, var rätt kul att paralell klassen var tillbaka faktiskt, var inte lika tomt utan dem.

Mikaela skjutsade hem mig, tackotack! Mitt skavsår blir bara värre och värre, kan inte gå på hälen över huvudtaget längre.
Kom hem och sov i kanske 20-30 minuter, en perfekt nap. Gick till ica och in handlade det som behövs för att klara veckan. Och när jag står i och väljer vad jag ska ha för snus eftersom dom inte har mitt catch dry mint vanilla på ica här så blir det alltid lika svårt. Dessa hyllor där man väljer ligger väldigt nära kön, och när jag vänder mig om ska ställa mig där ställer sig precis en kille där, han pekar med händerna framför sig och säger "ursäkta stog du här". Då säger jag " nej nej, du har så lite du kan gå före". Hur vuxet var inte det? Man önskar ju själv att man får gå före i kön varje dag!

Nej, jag måste ta tag i jesus analysen.

Kommentarer
Postat av: lucindae

haha, det som behövs för att klara veckan.. Hm, vad var det nu igen? Leverpastej och mackor? haha.. Tack för komentaren hjärtat, du ska veta att du var en del av den prosecen, vet inte varför, men du fick mig att bli lite starkare. Syns imorgon gumman! <3

2009-05-04 @ 22:01:48
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0