Mat mat mat mat matmatmatmatmamt

Idag när jag skulle åka från skolan så frågade jag victor om skjuts, men kalle skulle upp på stan så kunde åka med honom. skulle ta 20 minuter. Ungefär en timme senare hade vi fortfarande inte åkt, så jag tog mig i kragen och åkte buss med Gabrielle och Nisse istället.
Jag och gabbs gick en supersnabbis på stan, köpte strumpbrallor till kryssningen. Sen in på ica, dels för att köpa lite dryck och så för imorn till nationella, och så köpte jag in så jag kunde göra min favorit mat som är en vegetarisk gryta.
Och den räcker så jäkla länge också, vilket är bra. Om jag inte äter mig mättare än mättast och fortsätter äta, men ska försöka att sansa mig.

tre saker är i den som jag älskar. Zucchini vita böner och feta ost.
Ni förstår inte hur gott det är, tack Gabrielle som bjöd mig på de här på alla hjärtans dag för ett år sen.

Förresten så gjorde jag klart allt i skolan idag, så nu är de nog bara naturkunskap och religion jag behöver gå på, vilket är suuper skönt. tycker dock vi ska slippa de lektionerna också, men jag får nog inte min vilja igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0