Mikaela skickade lite bilder

Mickilili skickade lite bilder från kryssningen! eller ja nu skickade hon bara på mig. så de får ni se så länge.


Idag har jag hunnit med min sista lektion på JB träffat Märta och Lucy. Mycket bra dag, även om jag är seg och trött, tror  jag måste käka lite mer järn eller något. Efter Desperata blir det sängen. Imorn blir det slappa, lucy och sen på torsdag ska jag prov sminka kusinen Maria och testa fläta hennes hår osv inför hennes bal, känns som en stor grej. De är jobbigt, för det är inte min grej att göra sånna saker.

Meeeeen tillbaka till Betty !

Kommentarer
Postat av: Anonym

SARA SITTER JU DÄR!! fan... fan va kul med kryssning linn!!! <3



puss mälin mälin

2009-05-22 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0