Nationellt prov och JB-gala

Usch provet gick verkligen inte bra, men tror inte det gjorde det för någon så jag är inte själv iaf haha.
Efter provet åkte vi upp ett gäng på stan, satt i solen och chilla. gick en sväng till stadsparken, det är verkligen underbart väder idag.

Sen blev de att traska mot stan för att möta Mikaela. Hon och jag tog oss iväg till en Kina restaurang jag glömt namnet på, tog en mix när man får blanda två maträtter. blev en kyckling wok och friterad fläskfilé med ris. Helt underbart gott, så jäkla länge sen jag åt kina!
Malin mötte upp oss och vi drog iväg till Film staden där JB galan hölls. Var i sal 1, alltså den största och de var jätte roligt att kolla på snutter från filmer, jubla fram vinnare i olika kategorier. JAG TAR DEE - hej du har ringt fel. Absolut bästa i filmen Katt katt katt. måste leta reda på den och lägga upp den här. Jag och Mikaela satt kvar och kollade när galan var slut, då fick man se alla filmer. Vi kollade tills våran film visades (och nej vi fick inga pris, kanske var för att vi gjorde en typ av musikvideo) Efter filmen skjutsade Mikaela hem mig och nu sitter jag här, tror jag börjar bli hungrig. Redan? mhmm, de är nog bara för att jag vet att jag har apgod mat hemma.

Ikväll blir det nog lite mys med Gabrielle. Tagga inför kryssningen imorn! Dock skulle jag vilja vara ute nu i de fina vädret, men de är som det är, ska kolla mina program nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0