plugg. nya rör. hockey

Nej, usch. har inte blivit mycket pluggande ikväll. Skyller det på Mikaela som gav mig twilight. Andra gången jag såg den nu, den är bra. den är riktigt bra. tihi, synd att boken är bättre. även om jag bara läst 150 sidor.

Skulle få skjuts hem av min nya taxi idag, men jag var seg och andra skulle åka med så han åkte, ja inte utan att säga det såklart. Så jag satt i skolan och snacka lite skit, sen ringde taxin och kom tillbaka. Åkte med honom ut till Marieberg  och sen skjutsa han hem mig.

Kom hem kollade filmen gick till ica och köpte en sallad. Pluggade sådär slött när man egentligen inte gör någonting, mest bara sitter och tittar på dokumentet.

Frida ringde mig och bad mig följa med och sola, det var dock nya rör i solariet så mina vader blev lite stekta. Men känns alltid skönt att veta att man får lite färg i alla fall. Ligger och kollar på hockey nu, ska väl lyckas skriva lite mer på min jesus analys, sen lägger jag mig och sover. Orkar nog inte skolan imorn, så städar diskar och gör iordning i lägenheten sen åker jag hem.

Bjuder på en gammal goding som vi skrattat åt idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0