röd och ledig dag

När jag kom hem från ställdalen åkte jag ner till min syster och var barnvakt åt Ida. Synd att det inte funkar att lägga över bilder från telefonen annars hade ni fått sett världens sötaste bild.
Sis berättade att Ida var trött, sa att hon nog skulle bli gnällig osv. Ida satt och lekte på golvet och sen trilla hon omkull när hon försökte dra i en filt, där la hon sig och fnissade lite så klia ja henne på ryggen. Då tittade hon på mig med världens flin sen sov hon. Gud så sött det var. Sen vakna hon dock efter en knapp halvtimme, täppt i näsan som hon var. Då blev det inga glada miner, lite glad blev hon av gröten jag gjorde, tur var väl det.

Nu är jag med Frida och Joakim, kollar på film. Men jag har som vanligt svårt att slita mig från datorn.


Hur gott som helst, om man bortser från grädden!

Lucy ägde mig på trummor och gitarr

Haha gick lite överstyr när vi sminka, marie antionette?

Frida och Joakim tittar på filmen (:


 


Kommentarer
Postat av: Lilla myran

hehe nej vad sött med barn! :D



Ja det gick över styr , haha^^

2009-05-21 @ 21:58:36
URL: http://myranstomtebloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0