The Hunt

Det hände massor med saker jag inte trodde skulle hända idag. Filip ringde och var lite upprörd över att jag och hans mor pratat på facebook om hans stökiga lägenhet " jag har faktiskt diskat och städat". Men det hade jag svårt att tro på, så var ju bara tvungen att gå över och ta reda på det. Innan jag traskade iväg dom 20 metrarna så kollade jag postlådan, där i låg mitt löshår, dock var det inte samma färg som mitt hår, ska följa med pappsen ner till elin på fredag så får hon kolla på det tänkte jag.
Jo iaf, så sitter jag och filip och pratar, han berättar vad han ska göra i sommar och såvidare och så ringer bornis.
Han var i kopparberg och skulle hem men tåget gick inte förens nästan två timmar senare, så han fick följa med hem till mig och sen kolla när jag gjorde rent utemöblerna, sen satt jag han och flipsen och prata lite innan jag körde hem Bornis.

Sen har jag hunnit med att sova middag också, Lucy ringde dock och väckte mig. Vilket iofs var bra, annars hade jag sovit tills pappa kom hem. Pappa kom hem och då var det snabba bud, lära mig köra gröna volvon? vilket ansvar. åkte ut och "övningskörde" 242an. gick relativt bra, så nu har jag bil tills ikväll för pappsen ska till örebro, han kommer hem imorn. Och sen får jag väl ta den upp till Maria på Torsdag om han kommer hem sent.


Jag när jag var som fräschast !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde seriöst att de var sandra ragnarsson :S:SS





puss melin

2009-05-22 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0