Vaknar som vanligt innan åtta

Mhm, gud så tråkigt de är att vakna innan åtta och vara jätte trött men veta att man inte kan somna om. Har kollat på tv hela morgonen. Pratar med Dea på msn, så säger hon att Mats varit med på tv imorse, varför kollade jag inte på nyhetsmorgon för ? Tänk vilken chock jag hade fått.
http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1006521
Där har ni länken, mats spelar trummor (:

nej, man kanske skulle ta att göra något vettigt. Torka av borden ute vid bryggan eller något liknande. Tror jag ska följa med och hämta Sagan på dagis idag, läskigt. Nu lär ju dom flesta glömt bort mig, ska väl skriva ihop ett papper och lämna in också. Om vikariat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0