09.11.02

Ojj, månad elva nu alltså? Fränt.
Orkade inte blogga igår för blogg.se var sjukt segt för mig, plus att jag var superseg och låg i sängen hela dagen nästan.

Lördagen var sjukt lyckad. Var topp 3 på utekvällar någonsin faktiskt. Förfestade som sagt hemma hos Emma och Michaela, där va vi inte så många men hade hur trevligt som helst, mycket skratt och minnen.
Sen blev det till att dra ut, gick till stället enda stället de var 18 på typ, kommer ju in med våra mecenat kort, men där vi kom in me dom kom inte tb in för han inte är 22 osv. Så vi drog till stället, men var lite osäkra. Så vakten lät oss gå in och kolla läget, eller ja "ledarna" vilket var jag och Emma. Så vi drog in kolla läget, verkade helt okej. Och sen så hoppas Oliver fram och ger mig en kram. ÅH, sinnessjukt glad blev jag. Har knappt träffat han sen han hoppade av i tvåan. Om ni kollar första inlägget i bloggen så är han med. Det var sjukt kul att träffa han iaf. Så vi beslöt oss för att dra in där. Dansade och skrattade åt alla som var utklädda, måste ju älska dom.

Men sen ringer Frida "VI ÄR PÅ FRIIIIMIS NU KOM HIT", så jag frågar dom andra om vi ska dra dit och så går vi. stället oss i en kö som inte finns och så tare ett tag innan vakten kommer fram, kollar på mitt leg och säger "de är tjugo idag". Jag och Lina stirrar på honom som två frågetecken så säger jag "happ de är ju jävligt konstigt att Frida är här inne". Vakten kollar våra leg en gång till och sen släpper han in oss. Hade så himla kul, vi dansade hela kvällen där tills två när dom stängde.

När jag kommer ut så börjar sökandet efter Gabrielle och Daniel, hittar dom tillslut. Vi går runt på stan en massa och träffar folk innan vi går hem.

Igår var jag som sagt seg, var ut vid elva och käka med DG sen var jag bara hemma resten av dagen, var rätt skönt det med. Även om jag borde plugga till tentan som är på Fredag..


Michaela, Lina och Thobias

Lina och Thobias (:

Lina, Emma, Joanna och Michaela

Daansaaaaaaaaaaaaaaa

skulle va ett kort på mig och Emma, men hon är så fin så hon fick vara själv (:

Min baby Frida

Gabrielle och lillebror Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0