09.11.04

Vad händer? Jag har tenta om två dagar, TVÅ DAGAR. Tror ni jag har pluggat mycket eller?
Usch börjar bli så stressad och ångest har jag. Usch vaknade inatt av att jag inte kunde koncentrera mig på att sova, låg och rabblade jämnställdhet mellan kvinnor och män, människolivets okränkbarhet osv. Det roliga är ju att man kan ju alltid mer i drömmar, för de ligger i de undermedvetna.

Drömde även att jag höll på att dö i en busskrash och att jag och Frida hittade hundar vi gick på promenad med och en massa jävla mer. Nu ska jag börja läsa lite, dock har jag lite problem. Har beslutsångest, ska jag åka in till Uni och riskera att de blir mycket blaj eller ska jag stanna hemma och riskera att jag inte gör något ändå? Åfy i helvete.

Måste ta tag i lite skoljuridik, låter kul va?


På fredag efter 12.15 får jag slappna av
och så blir det lite fest också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0