09.11.09 - hur kunde jag glömma?

Hur kunde jag glömma att berätta om mannen som satt på mitt golv över tio minuter igår och prata med mig och årsnboken aha, och höll på att svimma?
Haha i vilket fall, så här var det. Gabrielle lämnade mig vid fyra tiden, jag låg kvar i sängen och var seg, men kunde inte sova. Sen hör jag hur något skrapar imitt brevinkast, hjälp tänker jag, nu kommer jag bli mördad och våldtagen de va ju kul! Ser att brevinkastet är på glänt och sitter tyst som en mus hur länge som helst, tillslut tar jag mod til mig och går fram, reklam som någon inte vågat sticka in helt, tackar jag någon granne för de? Säkert jävla Ewa. Ja iaf, när jag dragit in reklamen plingare på dörren. jag öppnar och där står en man i 35 års åldern.

Han berättar vart han kommer ifrån och sen kommer han in i lägenheten säger att han kan sitta på sängkanten. Mhm okej? men han sätter sig på golvet. När han satt sig ner OCH tagit av sig jackan början han svettas som fan, och så säger han åh gud, jag tror jag kommer svimma det här har aldrig hänt mig förut. Ja jag blev ju lite rädd, jag vill ju inte ha en okänd avsvimmad karl på mitt golv så jag ger han lite vatten. Han börjar babla och vi pratar om massa saker som itne har med boken att göra. Vi kommer in på min utbildning och min ålder, och jag berättar att jag gick media, och fanns inte så mycket att välja på förutom att plugga vidare. Då börjar han prata om att jag har utseende på min sida och att jag borde bli tvankare eller va heter de? Skumt var det, tillslut gick han. Utan att jag köpte boken såklart.

Idag var jag i skolan med Kajsa och träffa Svennis, han gav feedback på både papret vi skrev ihop och de enskilda om VFU.n allt såg finnemang ut. Jag berättade om min hjärtklappning och han lugnade mig, som vanligt. Han är en bra första lärare på Uni, den där svennis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då åker du hem i helgen eller? Jag åker troligtvis bil på måndag annars, men ska inte hem när jag slutar. Så hade nog inte hjälpt dig i vilket fall, hihi

2009-11-02 @ 22:27:18
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0