09.11.09

Fan vilken lång dag de blev i skolan idag. Började kvart över nio och gick till tio ett väldigt kort seminarie. Redan kvart över tio började första föreläsningen, den höll på till tolv. Sen hade vi lunch i en timme och en kvart innan nästa föreläsning började och höll på till tre.
Drygt var det, och tråkiga föreläsningar. De roligaste hände på andra föreläsningen. Jag och Patrik satt och spela fem i rad och de gjorde även Anna och Linus, sen när föreläsaren är tyst och ska börja prata om något nytt skriker anna ut NEEEEEJ, hahaha hela aulan börjar asgarva och titta på mig, för att jag blir högröd i ansiktet. De va roligt.
Och så dog jag lite på bussen hem också, men de är en annan femma.

Idag ska jag försöka städa lite, är väldigt viktigt haha. Ser ut som en svinstia här, kommer de göra igen om en vecka, men kan ju vara roligt att ha fint i iaf två dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0