09.11.10

Dagen började med att jag låg kvar i sängen lääänge. Orkade som vanligt inte gå upp när jag vaknade första gången, som jag annars gör. Var skönt att ligga kvar och dra sig lite, gick inte upp förens 20 i tio. Frukost och bloggkollande, samt smallville och eureka, eller hur dom nu stavas. Vid halv tolv gick bussen mot Uni, träffade två från klassen som kopierade min bok, mötte även upp Emma och vi gick hem. Vilket var skönt, en långpromenad sitter aldrig fel. Så gick vi hem till henne och hon bjöd på fiskpinnar mos och majs. Sen satt vi och tjålade halva dagen, gick hem vid halv 5.

Och nu sitter jag här, har läst lite men har mer att läsa. Så blir att sätta igång nu på en gång, måste hinna duscha innan Desperata börjar vid niotiden. Och gosh, gissa om jag behöver tvätta? Orkar inte gå ner i tvättstugan, de är så långt dit, eller inte! Måste komma ihåg att göra de imorgon innan jag drar iväg till skolan, kan ju alltid hoppas att de finns någon tid i morgon kväll. Åker hem på torsdag redan, så jag hoppas att de blir lite underhållande iaf.


Imorn smällere mot AIK!!!


Kommentarer
Postat av: annelie

Men, va chockad jag blev över att du läser min blogg. Haha, ja jag kommer ihåg.. det var tider de.. ;)

2009-11-10 @ 21:21:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0