09.11.11

Jäklar vilken lång dag i skolan det blev. Skulle träffas klockan elva, så jag och putte skulle ta bussen halv 11. Vid halv tio sitter jag och plattar håret och får ett sms, de är från putte "Åker du inte med bussen idag" jag hann bara vara skadeglad en litenstund innan nästa sms kommer "fan, vi skulle ses klockan elva eller hur". Haha då var jag lite skadeglad, men bara för att jag är så snäll så tar jag en buss tjugo minuter tidigare än jag tänkt.

Kommer till skolan och så sitter vi och tjålar och tillslut har Anna och Kajsa också kommit, vi läser igenom uppgiften och diskuterar  texter en liten stund innan va börjar snacka om annat istället. Sen kommer Linus och ska kopiera min bok, så sitter han också kvar, och vi sitter och bablar ända till halv 2 eller något liknande. Själva uppgiften hade vi kunnat få klar innan tolv, men vi är inte så bra på att koncentrera oss på uppgifterna.

Hoppar av vid station när jag åker hem så jag kan springa in på ica innan jag går hem. I dörren möter jag sånna där jobbiga halebop killar. Men ja, jag blir ju såklart fast där. "har du halebop eller telia?" "aa halebop" "Abonnemang eller kontaktkort?" "Jaadu, jag böt till abonnemang här om dagen" "jaså ? vad har du för nummer? är de det nya abonnemanget?" "öööhm, jag vet inte" och så säger jag mitt nummer "Jaha, men du har ju halebop vänner student, de är ju de bästa man kan ha, du ska absolut inte byta" "näe jaha okej hejdå"
Så, mina vänner. Jag har de bästa man kan ha, så de så.

Nu har jag ätit min mat och kollar på ghost whisper, idag blire tvätt mellan 17-21 och sen äre scrubs vid åtta och så spelar ju leksand mot aik, smisk ska dom ha. Solna tattare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0