09.11.14

Igår på kvällen hanns det med mycket, bland annat.

Burgare med pappa
Träffa Martina
Kolla Idol hos Cicci
Få skjuts till Ansans
Dricka ett glas vin
Skriva mitt namn i snön
Gå på fest och träffa folk
Kasta första snöbollen
Bli snömulad
Gå hem till Klot och compani
Läsa - somna

Haha, jag orkar inte skriva allt vi gjorde. Men jag Martina och Cicci hade en rolig kväll iaf. roligast var nog iaf att bli snömulad, kan de komma några meter snö så jag kan få buuuuuuusa busa? Och oj va länge jag sov idag, vakna 20 över tolv. De är inte alls min grej, men kom iofs hem 20 i fyra och kände mig tvingad att läsa lite då.

Och jäklar är de bara Lördag? Men gud, jag drömde att jag var utomlands och att två dagar av min semester spenderades på Gekås - Ullared. Fast i grekland alltså, haha så fjantigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0