09.11.17 - bio

På söndag blir det bio med Frida hennes Joakim och hennes kompis Elin. Vi ska se New Moon, andra filmen ur the twilight saga, har dock läst boken så vet ju vad som händer. Men har börjat blanda ihop allt med trean, men blir nog bra. Tänkte ta kort på biobiljetten, men jag är för lat, och ni har ju sett en biobiljett förut.
Har suttit hur länge som helst och försökt komma på sist jag var på bio, haha tokigt av mig. Var ju och såg Inglorius Basterds i augusti med Malin, hur kunde jag glömma de? Var en av de bästa filmerna jag sett på länge ju.

Iaf, är sjuuuuuuuuuukt godis sugen, eller bara choklad sugen. Vill ha nya maraboun den där vinter, och så vill jag ha kladdkaka och brownie, hoppades ju på att jag skulle bli sjuk idag efter sprutan så jag skulle få tröst äta. Men näe, får spara mig tills på söndag. Och när jag och Jennie får pengar ska vi göra marsipan grejjer och doppa i smält choklad och sånt, mysigt. så vill jag göra ett fett pepparkaks hus också, massa typ roliga saker och fint ska de vara. Har jag något att syssla med i helgen iaf.

Nu återgår jag till tvn, snart dags för desperata hemmafruar. och leksand leder mot björklöven nu när jag skriver detta.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

härligt, den filmen är jag också sugen på :)

2009-11-17 @ 21:29:09
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0