09.11.18

Mmmm, jag har fastnat. Är lite efter med true blood. Har velat se de aslänge, men eftersom jag inte laddar ner efter Ipred lagen så har jag inte kunnat se de, missa såklart när de gick på tv. Så nu när jag hittade den där superbra hemsidan så är jag fast. Jobbiga är ju dock att varje avsnitt är lite mer än 50 minuter. har kollat två eller tre st idag, ska kolla ett till nu, kanske ett till efter de. Sen tänkte jag ta en lång promenad innan jag går iväg till Ica och ska handla lite calamariiii, mmm bäckfisk. Vill till Grekland bara för att kunna äta de. När jag var liten och vi var i grekland, mellan 3-7 år typ så åt jag typ bara bläckfisk, souvlaki och spaghetti och köttfärssås, en och annan moussaka slank nog ner också. Jädrans va gott.

Eftersom jag åker hem imorgon, så har jag en hel dag hemma i stora köket i kopparberg på fredag. Tänkte att jag ska göra mormors tonfiskgryta, tror faktiskt inte jag ätit den sen hon gick bort och idag fick jag värsta suget på den. Ris tonfisk och massa goda grejjer. Hoppas jag kan göra den som mormor bara, massa salt så blir det nog bra. Kanske ska göra en moussaka på lördag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0