09.11.20

Grattis big Sis 36 år och Grattis söta Cissi 24 år.
Ett fika är avklarat för dagen, kom just hem från cissi. Mmm, gott! visste inte vad jag skulle ta med ner, hade först tankar på att köpa en blomma, men hitta ingen riktigt rosa blomma. Så tänkte jag köpa MM med nötter, men de fanns inte heller, så jag köpte lite hello kitty grejjer, de vet jag att hon gillar.
Big sis får varma leggins som är möstrade och overknee strumpor från indiska med små söta bollar längst upp.

Jag har redan hunnit vara vid syster idag, gosade med min plutt Ida och fikade (jaa, okej kommer fika tre gånger idag, om jag orkar nu vid sextiden vid sis är mätt i magen) och sen åkte jag hem och gjorde mormors tonfisk grtya gratäng liknande sak. Såklart inte i samma klass som när mormor själv gjorde den, men blir nog bättre med åren.

Nu tänkte jag chilla och kolla true blood, börjar på andra säsongen nu. Spännande! Dock kommer inte trean förns i Juni nästa år? hur sjukt är inte det? Nu börjar jag nästan gråta.


Kommentarer
Postat av: cissi

^-^ tack så jätte mycket för presenterna dom vart jätte bra. Hello Kitty grejer slår aldrig fel =) hihi tack igen för att du kom det var jätte kul å snallt. puss å kram ^^

2009-11-20 @ 22:00:40
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0