09.11.21 - true blood

Jag är sjuk idag som sagt. Nu har jag slutat springa på toan och spy iaf. fått i mig en lider vätska också, känns bra. Får se om de blir nå mat idag. Och min rygg? känns som den kommer gå av när som helst. aj aj aj!

Nu idag har jag haft tid att kolla på mitt nya favorit program true blood, och jag hade aldrig kunnat tro att alexander skarsgård skulle komma tillbaka. Jag var så fruktansvärt kär i han som liten, han var överallt på mina väggar. Känner mig som 10 igen. Och, som vanligt är jag efter med något. Jag hade inte den blekaste aning om att skarsgård var med i lady gagas musik video för paparazzi, inte precis min musiksmak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0