09.11.23 - äckligt

Jag hatar mig själv. Varför är jag inte mer renlig av mig? Varför bor jag i en äcklig liten etta? USCH. Jag vill flytta, har velat de sen jag började på uni och började vara allt mer i min äckliga lilla etta. Usch, iaf 10 mer kvadrat? tänk vilken dröm. Jaja, vilket fall så även om jag småstädar en gång i veckan så blir de ändå äckligt stökigt tills veckan efter, jag har ingenstans att göra av saker? de ligger högar på alla tänkbara ställen, och kläderna hamnar överallt. Gick iaf iväg och kastade glas där de ska vara idag. så nu slipper jag se äckliga jägermeister flaskor vinflaskor osv.

Mm, mitt i allt tvättande och städande tänkte jag ta tag i sängen. lyfta på madrasserna damsuga den och sådär. Dock har jag en så jävla dålig damsugare så sängen blir smutsigare av att jag damsuger den. Jag vill ha plats fö en riktig damsugare i lägenheten, jag vill flytta.
Jag hittade en pälsänger i min äckliga obekväma säng, vet ni hur äckligt det är ? de är typ larver som blir skalbaggar. Har aldrig i hela mitt liv sett en sån förut, vart kommer den ifrån? åååh, jag orkar inte sova på golvet. de är ännu mer obekvämt än min säng. fast mhm? nu kollade jag upp bild på den och sådär ser den ju inte ut? VAFAN HADE JAG I MIN SÄNG DÅ? mhm, den va genomskinlig? Det var ju inte en silverfisk? dom är ju silver, inte genomskinlig. Blä. äckliga lägenhet, trampade i glas nere i äckliga tvättstugan också. LÅT MIG FYLLA 20 så jag får bo i en jävla lägenhet från Melins.

Buhu, säger jag bara. Nu usch blä fy. Emma kommer hit sen och hjälper mig leta i genom sängen. mhm hur kan man göra rent en säng? nej usch fy, de kryper på hela min kropp och jag har kliat mig illröd. Sitter på golvet och ringde just pappa och smågrät lite.
Just nu känns inget bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0