09.11.28

Igår var de hockey som stog högt på listan. Var svårt att tänka på något annat under praktiken.
Mötte Martina vid station vid två tiden, vi gick hem gjorde oss iordning och sådär och sen drog vi till O´learys där dom andra leksingarna också var. Men på vägen dit gick vi in på Ica, haha! var nog de roligaste på hela kvällen. Njae, kanske inte men iaf. Min ica kille var där, har inte sett han på typ två månader, han och en annan kille skratta ihjäl sig när vi kom in, gick efter oss och skratta. Haha, kanske ska säga att vi hade matchtröjor på oss också. Det var roligt. Drack inge mycket innan vi drog ut, men de var guda gott med en smirnoff och en bacardi breezer pinapple, mmm. Älskar pinapple, (stavas de så?) de är den godaste cidern som finns.

Vid kvar i sex gick vi i "ett blåvitt" hav ner till ishallen. De togs lite gruppbilder och sådär, hoppas dom läggs ut snart på fejjan så man får se lite, för jag hade såklart ingen kamera med mig. Matchen i sig var jobbig att titta på, har verkligen inge tålamod att kolla på sport, men jag älskar de så gör de ändå. Örebro spelade bra, men Leksand krossade i tredje. Och jag såg mitt första mål från mötande lag igår, såg faktiskt ett av örebros mål. annars tittar jag jämt bort, blundar eller gömmer ansiktet i händerna när fel lag är nära leksandsmålet.
Men, vart vinst tillslut 5-8. Och nej, Jesper var inte med. Var tråkigt. Men jag har allt skaffat mig en till favvis, eller ja. Alla är mina favvisar men vem kan inte älska Jocke Eriksson? Han är verkligen jätte bra, och, han rädda en straff igår, säger det igen, man kan inte låta bli att älska jocke eriksson. Och Åslin, och Oliver! Esch, mina krigare!
Tjoffen och Bornis hämtade oss så vi kunde komma hem till byn inatt. haha, gjorde de roligaste inatt när det ringde, jag är helt lost när jag vaknar ibland på nätterna. Jag började slå telefonen mot sängen så hårt jag kunde för att de skulle läggas på, haha såklart dog telefon men de slutade ju durra iaf. Haha, undra va nån hade på hjärtat?

Nu ska jag snart gå till ica med Martina och hennes brorsdotter Izabella, så stor har hon blivit, lilla Izzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0