09.11.29 - julmarknad

Gud så mysigt det var att strosa runt på julmarknad tillsammans med Frida idag. Vi möttes på stan och så gick vi runt lite, så gick vi mot slottet för att kolla om jag hade rätt om julmarknad på slottet, och de hade jag. Var jätte mysigt, men inget man ville ha som vanligt. När jag var yngre köpte jag nästan alla min julklappar på julmarknaden, vilka fina grejjer min familj lär ha fått då, haha!
Vi gick även runt en stund på stan och tittade runt lite, innan vi valde att sätta oss på expresso house och fika mysa och snacka skit.

Nu är jag trött som en gnu, ska väl lägga mig och läsa lite och sen sova tidigt. Tänkte visa skorna jag ska få i julklapp också, haha! kommer inte bli så lätt att försöka glömma den julklappen, ett år kollade jag igenom alla julklappar jag skulle få, fan va tråkig jag var då. Förstöra själva grejjen med julafton ju, usch vad jag vil ha julafton NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0