09.10.01 - Ica

Har jag någongång berättat att jag tycker det är väldigt pirrigt och pinsamt att gå till Ica här i Örebro?
Varje gång jag ska dit tänker jag på hur jag ser ut, ja för de mesta iaf. Det är väl såhär att de jobbar en kille där, visst tänkte jag för två och ett halvt år sen när jag flytta hit, kul att det finns någon att titta på. Men att gå till ica och möta han och alltid få den där jobbiga ögonkontakten har blivit lite pinsamt. Eller det blev snarare pinsamt för ungefär ett år sen tror jag de var. Jag och Gabrielle var ute på en av våra flummiga promenader, en sån där promenad när man pratar högt och tjoar och tjimmar, och kanske inte riktigt tänker på hur högt man pratar.
Sen ser jag han "Ica Killen" på andra sidan gatan, och de måste jag såklart berätta för henne. Väldigt högt säger jag "Titta Gabbsan, där är ju min Ica Kille", och så tittar vi båda två åt han och hans kompis håll, och märker till vår förvåning att dom har stannat upp och tittar lika mycket dom. Vi börjar gå snabbt mot mig, killarna harklar sig men vi fnissar iväg. Några kvällar senare mötte jag honom på stan, och han titta nu mer än han brukade.

Och för bara någon vecka var jag in på Ica, möter honom precis när båda två ska gå in i en såndär liten gång, jag vänder snabbt klacken och går till nästa och låtsas att jag ska köpa schampoo, kommer till kassan och där står han. Som tur är sitter han aldrig i kassan, haha! Mötte honom idag också, utanför ica.

Ett helt onödigt inlägg, men jag var nyss till ica. dock jobba han inte.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? /fröken bitterfitta

2009-10-01 @ 23:44:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0