09.10.02 - grattis pappio

Idag har varit en bra dag, idag har varit en mycket fnissig dag.
Började min dag vid åtta när klockan ringde, havregrynsgröt och mjölk. Sen gjorde jag mig iordning och vid 20 över nio satt jag på bussen påväg till Uni. Örebro har bytt ut alla stadsbussar dom är numera lila istället för blåa. Jag gillar dom, men aj aj aj vilka hårda säten de var.
Kom till Uni och träffade Patrik, vi jobbade lite. snackade mera. Sen vid kvart över ett började lektionen. Har så himla roligt med min seminariegrupp och trivs så himla bra. Lite sjuka var vi allt idag, haha går inte ens att beskriva. Men mycket av lektionen bestod av fniss, iaf från min och Annas sida iaf. Vi planerade även att vi ska ha en liten seminariegruppsfest, kan bli roligt de där, hoho!

När vi slutade så sprang jag iväg och träffade Bornis som var så snäll så han hämtade mig i Örebro. Så åkte vi hem. I guldsmedshyttan stanna vi och käka lite korv, var otroligt hungrig efter hela dagen i skolan.När jag kommer hem så har pappsen gjort iordning en massa, stog tårta och bullar på bordet. sen kom familjen, först kom Ida lalla och bo sen kom brooshan melvin lovisa och annsofi och sist men inte minst kom saga sis och torbjörn. Vi käkade en massa gott gott och skrattade.

Sen fastnade jag framför idol. Och Eddie kom såklart tillbaka. De visste jag väl, hihi! Han är charmig, men inte lika charmig som rabih, en stor nallebjörn är vad han är. Nu har jag precis börjat kolla på en film, just like heaven. Älskar den.


såhär såg det typ ut idag, minus lite folk. och lite mysigare med tända ljus och så!


Kommentarer
Postat av: g

vi gick ju på den på bio gullis :D

2009-10-02 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0