09.10.04 - bullbak

Det är ju bara kanelbullensdag en gång om året. Så efter en långpromenad med martina (där vi även hann hälsa på min syster) så drog vi hem åt varsit håll, jag var tvungen att laga mat och packa, sen drog jag iväg till henne och vi åkte och handlade.
Var kul att baka bullar, inte gjort det på år och dar, och jises vad stora bullar vi gjorde. Var nästan så att det vart en bulle av alla bularna på plåten, men ack så goda dom var ( dom små iaf ).
Det var jätte mysigt att baka bullar och umgås med Martina som jag gör allt för sällan nu förtin.

Men men, nu sitter jag på tåget på väg till örebro, blev ett senare tåg för min del. Bullbaket tog sin lilla tid. Ångest kommer krypande ju närmare örebro jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0