09.10.04

Jag hade en så mysig dag igår. På morgonen kolladej ag på film och sen var jag som sagt hemma vid Jenny och hälsade på. Gosade med lille William och hunden och katterna. När jag kom hem beställde jag och Pappio pizza, och tittade på fotboll. ÖIS - KFF och öis vann, alvaro santos är fööör grym.

Efter mitt pappa mys åkte jag iväg till Josan och umgicks med henne medans hon gjorde sig iordning. Jag gosade en massa med hennes katt och kattungar, och lille hund tequila. Jag vill också ha en massa kattungar.
När jag hade skjussat iväg Josan till Sara åkte jag hem till brush där sis och familj och hekko också va. Kollade på körslaget och skrattade en massa, blev lite sent för ungarna så när dom skulle åka hem så åkte jag ner till josan igen och vi kollade på film och var allmänt störda som vanligt.


Idag tänkte jag träffa Martina, hoppas hon vaknar snart så vi kan ta en promenad eller något liknande!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-10-04 @ 13:34:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0