09.10.08

Åh vad jag är bra. Det blir bara finare och finare i lägenheten. Har sett ut som en svinstia lite för länge. Idag fick de bli städning på toa och i "köket" eller köksdelen? vad ska man kalla de lilla stället? Jag något iaf, de börjar ta sig lite iaf, att inte orken finns där varje dag? Och varför är jag inte hungrig? Jag vill ju äta.

Sitter och tittar på unga mödrar, jag vill ha en egen liten knoddis att ta hand om. Ja om 4-5 år har jag väl en egen, om mitt liv går enligt mina planer, haha. Och man blir ju inte mindre sugen på att skaffa barn när man ser hur glada barnen blir när dom blir hämtade på dagis, eller när min handledare visade ultraljudsbilder på hennes knoddis idag, aw.

Nu ska jag ta och fixa de sista i köksdelen.

(jag drömde förresten att jag var kille och hade snopp, haha. Det var tokigt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0