09.10.09

Idag fick jag sluta tidigare, till och med 2 timmar tidigare så jag hann med ett tåg vid fyra redan. Det var riktigt skönt för jag kände mig mest trött när jag strosade runt på praktiken. Träffade Wanda på tåget, hon hoppade av i Frövi men hade ju någon att prata med ett tag iaf.

Idag blir det Idol med Martina sen ska jag träffa Lucinda och Josan, myyyyyys! Vi har inte setts alla tre sen våran hejdå middag till Josan i Maj. En helt galet rolig kväll var det, skrattade så vi grät. Hoppas på en lika lyckad kväll nu också, vet aldrig när vi kommer ses alla tre igen (:

Är på strålande humör idag, är nog för att jag skrattar åt mig själv typ hela tiden. Igårkväll när jag hade sovit i typ en halvtimme ringde Martina och väckte mig och jag började babla om att hon skulle börja jobba på dagis och att dom vänta på henne, och så sa jag typ NEJ I MITT HUS. Haha, gud vad jag önskar att någon hade spelat in de samtalet. Helt väck var jag.

Nu ska jag titta på Family guy, Märta ringer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0