09.10.11

Allt är i sin ordning. Igår var en typisk Kopparberg kväll, dock utan efterfest. Men vad gör det?
Jag önskar jag kunde berätta alla roliga och tokiga saker som hände igår, vid ett tillfälle sa jag. Åååh gud jag dör, vill lägga mig ner på backen och dö av skratt, och då säger Josan lägger du dig ner så lovar jag att jag lägger mig brevid, och de gör vi. Vi lägger oss ner på backen mitt i natten och skrattar, skrattar och skrattar. Josan som förövrigt fyller år idag, grattis min babe! Jag var först att säga Grattis, 00.00. Jag och Martina startade även "JA må ho leva" och sen fick hon en gratis cider.

Kvällen igår tog ju aldrig slut helelr kändes det som. Först var de ansans sen vart det två kockar, sen vart de byn, alltså utomhus. Och jag hade inga uggs på mig, jag hade converse. Det gör jag aldrig om, ALDRIG. Hur orkar folk frysa om fötterna?

Åååh, jag vill bara skratta. Har varit så glad i flera dagar, de gillar vi. Och så var ju jag ju faktiskt med både Martina och Gabriella igår, och då kan man inte ha tråkigt! Fotbollen var ju en annan truddelutt, men vad gör det med goda vänner och massa skratt? Nu ska jag fräsha till mig och åka ner till systeryster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0