09.10.14

Tvättar tvättar tvättar. Idag har jag tvättid i 4 timmar. Ska tvätta en massa kläder och lakan och lite småhanddukar. Var just ner och plocka ur första maskinerna, mmm gud så gott mitt nya sköljmedel luktar.
Fick sluta tidigare idag, var bara 2 barn kvar på dagis vid fyra så fanns inte så mycket att göra. Så gick till Ica innan jag gick hem, köpte små mini baguetter, philadelphia, kalkon? och tomat. Usch va beroende jag blivit av sånna mackor.
Sen så måste jag ju berätta om att dom har varit här idag och stängt mitt fönster och lagat mitt element i "stora" rummet. Hade inte dragit upp rullgardin idag (när fönstret var öppet så blev de mindre kallt att ha den uppe) så märkte inte lappen i hallen när jag klev in i lägenheten. Märkte bara att klockradion som står på fönstret var borta. De blev helt fel, kollar jämt på klockan när jag kommer hem, men så gick inte de helt plötsligt. Så stog i hallen i mörkret säkert över en minut innan jag fatta vad som hade hänt.

Dagen har förövrigt gått bra och de har gått snabbt, vilket är tur. För snart är de helg och då får jag åka hem. Men längtar nästan mer tills jag får åka hem på söndag, för då ska de inhandlas skor. Åååh vad jag längtar hihi!


Mysmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0