09.10.15

Oj jises va trött jag är. Hoppa nyss ur duschen och måste fått mer än bara schampoo i ögat (fick de idag, första gången på flera år) jag tror jag fick lite ansiktsgrej i ögat. svider lite i ögat och jag är väldigt sömnig.
Efter praktiken gick jag upp på stan och träffade Jennie, vi strosade runt lite, tog oss en fika och pratade en massa massa. Praktiken gick förövrigt jättebra idag, lite segt på eftermiddagen eftersom vi gick ut och käkade mellis ute.

Najj, nu är jag sjukt trött, men man kan väl inte sova nu? försöker vänta till tio varje kväll innan jag slocknar.


Imorgon får jag åka hem, känner mig dock sjuk. Blir nog det snart, typ förskyld igen, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0