09.10.23

fy blä och usch, hade feber igår. gick hem en timme tidigare från praktiken igår och när jag kom hem blv de bara värre, hade ont överallt och tyckte synd om mig själv. Fick tillslut min choklad och min coca cola, men på ica var de tufft, mina ben orkade nästan inte bära mig och jag ville bara lägga mig på backen.
Men jag kom hem iaf, min natt var asdryg. Vaknade typ hela tiden av att jag antingen svettades eller höll på att frysa ihjäl. Men jag hade typ den bästa drömmen, varför händer inte sånt på riktigt? Önskar jag hade ett askul liv, med bara massa äventyr och att jag inte var så jäkla feg.

Och förresten, i onsdags var jag hem till Emma och Michaela och käkade ben and jerrys, hur gott var inte det? Var supermysigt. Nästa vecka ska jag umgås med the twins Emma och Lina.

Usch vad trött jag är, ska lägga mig och sova lite på soffan, åkte hem till kopparberg vid tio, hatar att vara i en skitig lägenhet när jag är sjuk! Måste städa nästa vecka.


Kan ni förstå att jag både är gudmor och moster till denna sötsak?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0