09.10.26

Jag är så förvånad över hur skönt det var att komma tillbaka till universitetet idag, få lite ordning på de hela. Bli klar med pedagogiken snart så det roliga kan börja. Men, som sagt så har jag en underbart skön klass. Från början var vi kanske 20 pers? vi är nu tolv, en sista person hoppade av nu innan VFUn. Tolv personer som är olika som bara den men samtidigt klickar? Förhoppningsvis har vi en fest nästa fredag efter Tentan.
Tentan? visst låter det sjukt. Nästa fredag har jag min första Tenta, som nog kommer bli en omtenta.

Men, inte tänka på den idag. Jag har cirka 70 sidor som ska läsas tills på onsdag, och imorgon har jag två föreläsningar, dom är dessutom sena. så slutar inte förens vid femtiden. Frågan är ju om jag ska cykla till Uni imorgon? Får se hur vädret är och hur jag känner mig, men låter intressant. Men jag undrar hur lång tid det tar?

Efter skolan så kom syster och Ida och hämta mig, vi åkte iväg mot Jula Ikea och Elgiganten. Har varit om hämtat min telefon för tredje gången på typ två månader? Hoppas den håller nu iaf.
Var mysigt att umgås lite ensamt med syster, och aldrig fel att gosa med min lilla Ida. Dock spydde hon inne på Ikea, lite jobbigt att det var när vi åt men det gick bra det med. Jag får ju inte vara känsligt för sådant känns det som.

Nu ska jag chilla lite, som sagt börjar jag sent imorgon så jag kan ju sova ut inatt. Men vad är sova ut egentligen? Jag sover ju nästan jämt 8 timmar per natt, förutom på helgerna. Då blir det runt 6-7 timmar, haha.


Min lilla snutta och två av hennes fyra tänder syns

Älskar den här bilden

Alltid med handen i nacken (:

Halva syster och en mycket trött Ida nästan mitt i natten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har min andra tenta nästa torsdag "/

2009-10-26 @ 17:22:13
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0