09.10.29

Någon som läst aftonbladet idag? På första sidan står det om Leksand, att dom fått gå före riskgruppen för att få sveinflueh vaccin. Men vänta nu? tror ni inte att dom flesta elitserie lagen och de i allsvenskan som har råd har gjort samma sak? Det tror jag! Men bor dom i lika små stader/byar som Leksand?
Det märks såklart inte på samma sätt som de gör i småstädet, de är väl ganska självklart?
Blir så irriterad, jag lovar er att alla lag i Elitserien har tagit sprutorna, och även ett fåtal i allsvenskan. Irriterande journalister som försöker klanka ner på ett lag...

I alla fall, idag har jag haft seminarie. Det gick bra och de va kul att träffa klassen. Som alltid. Längtar som fan tills nästa vecka när vi ska festa ihop, tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt. Fick en lapp idag under seminariet "Linn du vill inte bjuda svennis till festen?". haha gammalt internskämt som fortfarande fungerar.

Efter skolan gick jag och handla, mmmm spaghetti och bacon. sen sov jag. i två och en halv timme. Ops, de var inte meningen. Nu har jag läst lite ur lpf98 men funderar på att läsa de som ska läsas till nästa seminarie istället så jag kan inrikta mig på tentan efter det..

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Kanske blir en film idag också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0