09.10.30

Det är fredag idag, visste ni det? Klart ni gör, de är ju idol ikväll.

Idag har jag hunnit läsa pyttelite kurslitteratur, varför är jag så dålig? Vid halv elva tiden mötte jag upp Emma, Lina och Michaela på stan och vi gick till LaBaguette där dom åt frukost och jag tog mig en varmoboy. Satt där rätt länge och pratade innan vi började ta en runda på stan. Jag köpte present till min storasyster som fyller år nu i November, men tror de får bli något mer sen också. Något som verkligen är henne, tror jag har hittat de också.
Älskade storasyster förtjänar de bästa.

När jag kände att min rygg inte orkade med stan mer cyklade jag hem till Frida och Bilbo. Dock skulle Frida till jobbet redan till tre, gärna lite tidigare så vi snackade mest bara lite och jag busade och gosade en massa med lilla lurven Bilbo. Sen trampa jag hemått, nu har jag varit hemma ett tag och ska snart dra iväg till Norr igen. Jag älskar mig cykel, varför har jag inte använt den jämt?

Ikväll blir de The Shining och Idol med flickorna, och imorn blir det utgång.


Mina fina skooooooor

Är helnöjd och känner mig supersnygg i dem.

och sen får ni den där också...


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

`mysiga skor :)

2009-10-30 @ 16:23:04
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: cissiLalia

va fin du e på bilden=) ja snart ere pulka pulka pulka=) drömde om de faktiskt hihi

2009-10-30 @ 22:31:58
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0