09.09.03

Ja, nu har jag lite tid över. Kanske ska berätta lite om vad som händer på Universitetet, iaf vad vi har gjort den här veckan.

Måndag då hade vi lite oviktig men samtidigt super viktig information i Aulan, där satt jag och Jennie som två fån och förstod väl knappt hälften av de hon babbla om. Efter skolan var vi iväg till Ikea och Marieberg och sådär.

Tisdag första seminariet. Vi är en grupp på 16 personer i min seminariegrupp, från helt olika städer och ska bli helt olika saker. Som tur va började jag prata med två st vilket underlättar en hel del. lunchade även med Victor och Cookie då, sen träffade jag Frida och bilbo. Stadsvandring för oss nollor på kvällen!

Onsdag två föreläsningar, jag och en kille från seminariegruppen skulle lyssna extra mycket på andra föreläsningen och sen prata lite om den på torsdagens seminarie. Eftermiddagen och kvällen spenderades med att läsa 50 sidor och skriva ner lite egna erfarenheter om sin skolgång.

Torsdag andra seminariet. berättade om våra erfarenheter, jag och linus (bara linus typ) prata om andra föreläsningen. Såklart var de två styckete som berättade om första föreläsningen också. Sen blev vi också indelade i för seminariegrupper. Eller indelade är väl att ta i, vi fick välja helt själva. Så jag Tim och Patrik var rätt snabba och säga att vi ville vara med varandra, man skulle vara fyra per grupp, så vi fick även med en kille som heter christofer.

Och imorgon är det dags att få lite information om VFU.n som är om ett tag (v.41-43)
Sen blir de ju även krogen, hoppas det blir najs!

Men jag kan inte säga mer än att jag trivs jätte bra och har haft turen som träffat så trevliga männskor (:

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha vi ÄR två fån Linnsan ! :D

2009-09-04 @ 00:48:19
URL: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0