09.09.05

Plöh, känns inte som jag sovit nog mycket på bra länge. Natten torsdag-fredag sov jag ingenting, blev inge sova förens kvart i ett på dagen och då fick jag sova till fem över halv fem.
När jag vakna var de bara att laga lite mackaroner och käka de och tonfisk och samtidigt försöka göra sig iordning för att ta bussen vid sex upp till grankotten? heter det så?
jaja, hem till Jennie iaf. Träffade Timpa på bussen och sen var det bara att börja dricka när man kom dit. Vi körde ett för mig helt nytt ölspel, alltid roligt att lära sig nya och lyssnade på Fronda och lite annat tungung, haha!

Sen vare bara att bege sig mot COREn där de blev en rosa pantern och en jäkla massa dans. Var till och med upp på scen och dansa, usch och fy! En rolig kväll med två goda och nya vänner. Dock ser det ut som Timpa kommer lämna oss, vilket är riktigt tråkigt!

Nu ska jag fortsätta kolla på pulp fiction, kom nyss hem från frida där vi har myst med baguetter och sen kollat på fotboll, Zlatan jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0