09.09.07 het potatis

Shit vad det känns värdelöst att gå på föreläsningarna, allt jag hör är blablablabla.
Jag och Jennie, som faktiskt är sjuka drog därför till stan efter första. Visst dåligt av oss, men varför ska vi sitta där när vi bara hostar och nyser. Det är ju inte snällt mot någon. Får hoppas att andra föreläsningen ligger ute på blackboard. Har iaf fixat så jag kan fåtag i den där boken som vi ska använda hela tiden. Tänkte att jag ska beställa resten av böckerna i helgen med hjälp av pappa. Ska bli så skönt att få åka hem.

Så, va gjorde vi istället för att lyssna på något helt ointressant? Vi gick en sväng på stan, jag köpte mina dörrkrokssaker och sen gick vi till apoteket. Dom hade slut på handsprit, i hela sverige? Varför? Usch, känner mig äcklig hela tiden. Snart kommer den där jävla Sveinfluehn och tar mig med i fallet.
Ja, och vad gjorde vi mer? Vi traskade lite sen köpte Jennie en smoothie på rosa delis eller va det nu heter, fick smaka lite och det var jätte gott!
Vi gick förbi vid ica också, idag blev det pyttipanna, bjöd Jennie på mat också.

Nu ska jag chilla lite, om en liten stund kommer Tjoffen hit, inte träffat han på länge så ska bli kul. Sen mellan sju och nio ska jag tvätta, det behövs verkligen.


längtar hem faktiskt, ska bli skönt med en helg i kopparberg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0