09.09.08 atcho atcho, prosit

Inte alls kul att vakna sjukare imorse. men slet väl upp mig iaf, har väl spenderat nästan hela dagen hemma hos frida i sängen. Till och med så jag har sovit en sväng också och har gosat hur mycket som helst med Bilbo.
Nu ligger jag här hemma och funderar på att plocka upp min rena tvätt eftersom jag tvätta den igår.

Och fy vad jag längtar hem.


Hur söt är han inte, lille Bilbo (:

Längtar hem, Saga Melvin och sagas kompis Alva på bilden.
Ja, och jag är med också


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan! Råkade ramla på din blogg för någon dag sedan och fick syn på Beverly hills dressen! Jag bara älskar den serien och alltid gjort. Måste bara fråga vart du hittade den? :)

2009-09-08 @ 20:36:58
Postat av: Josefin

Hejsan! Råkade ramla in på din blogg för någon dag sedan och fick syn bilden med Beverly Hills dressen! Jag älskar serien och alltid gjort. Måste bara fråga vart du hittat den? :)

2009-09-08 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0