09.09.11

Jag hade skrivit en massa igår om allt jag gjorde i förrgår, typ att jag och Jennie kollade på fotboll på Kungen, kollade även på idol där. sen drog vi vidare till strömpis och festade vidare med massa studenter och hade hur kul som helst. Men drog hem tidigt, Jennie hade Seminarie 08.15 dagen efter och jag skull träffa Patrik för att fixa ihop de va hade till idag.

Tyvärr var jag helt själv från min förseminariegrupp idag, Timpa har hoppat av Patrik tror jag är sjuk och den tredje killen tror jag också hoppat av, så där satt jag helt alone och skulle säga de jag och Patrik skrivit. Men som tur var gick det bra.

Nu har jag lite brott, ska upp till sis och säga hej sen ska jag träffa JOSAN IDAG, HON HAR VARIT BORTA HELA SOMMAREN . SKA BLI SÅ JÄVLA NAJSBAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0