09.09.12

Tror inte jag kan sova mer? Jo klart jag kan de. om jag kan börja andas snart. Tror jag har luftvägsinfektion?

"Med ”nedre luftvägarna” menas luftstrupen nedanför struphuvudet samt luftrören i lungorna. Nedre luftvägsinfektion (NLI) är en akut sjukdom med hosta, feber, andnöd, väsande andning eller bröstsmärta."

Ta bort febern så har jag allt annat. men bröstsmärtan är ju från att jag hostat? eller?

Jag känner mig helt borta de började precis rinna blod från näsan utan anledning och jag är så himla trött.
Hjärtklappning har jag haft i 2 veckor också, jobbigt som fan. Ska jag verkligen vara med på träningslägret imorn? känner mig som en idiot om jag inte är de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0