09.09.14 - kantarellstuvning

Na, kantarellstuvning var inte riktigt min grej. Var nog lite för snabb, skulle nog ha blivit mer stekta.
Så hade jag ju inge rostbröd, de va ju itne så gott och äta utan brödet faktiskt.



Och ja, jag har tråkigt. Därför jag uppdaterar så mycket. Vet inte vad jag ska ta mig till? inte ens färjan får mig att lugna ner mig? Jag vet dock varför jag inte blir lugn. Har så himla mycket att läsa. Blir till att köttläsa imorn innan vi ska ut på strömpis. Kul att gå ut när man ska till skolan till 08.15 på torsdag.

MEEN veckan kanske går snabbt så de kan bli fredag snart? FÖR PÅ FREDAG då ska jag till Leksand och kolla på första hemma matchen med Gabbie Micke och Tommy! NAJSIGT BLIR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0